Suudelma kuiva
hivelee kaulaani.
Kätesi vaeltaa
ympäri kehoani.
Elehdit vihjailevasti.
Olet valmis.
Siirät käteni rohkeasti
vesirajan alapuolelle.
Huokaat syvään
ja esität kysymyksiä silmilläsi.
En ole vielä valmis.
Anna anteeksi.
Haluan saattaa sinut
hurmioon itse.
Haluan nähdä ilmeesi,
kun nautit kosketuksestani.
Älä peitä innostustasi,
tiedän kuinka hyvältä se tuntuu.
Anna minun pitää
sinua hyvänä.
Tiedän, että sinä korvaat
hellyyteni suuremmalla hellyydellä.
Ethän ikinä unohda minua?
Minä en ikinä unohda sinua.
Olithan sinä ensimmäiseni.
Rakastan sinua, kulta.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Silmäsi hymyilevät
minulle.
Kätesi laulavat
minulle.
Huulesi puhuvat vakavina
minulle.
Hiuksesi soittavat
minulle.
Polvesi kehuskelevat itseään
minulle.
Sanot rakastavasi
minua.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uppoan silmiisi aina,
kun katson niihin.
Leijun painottomassa tilassa
ympäri avaruutta.
Olen höyhenenkevyt.
Väläytät hymysi
ja palaan takaisin syliisi.
Suljet silmäsi
ja painaudut minua vasten.
Tuoksut ihanalle.
Silitän hiuksiasi
ja suljen silmäni.
Sieluni lähtee leijumaan
kauas pois.
Rakastan sinua.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------