On se vaan niin ihanaa olla rakastunut. Vielä, kun osaisi sen ilmaista oikealla tavalla, niin olisi hyvä. En mä koskaan ole ollut mikään maailman paras sanaseppo ja se ärsyttää mua >:( Ottaa aina päähän ihan kamalasti, kun rakas lepertelee ties mitä kaikkia ihania sanoja, mutten mä osaa ikinä sanoa mitään yhtä ihanaa! Pitää aina vastata "joo, niin säkin" tai "samoin". Toivottavasti en kuulosta kauheen kylmältä aina kun sanon noin. Mun mielestä kuulostan...

Lauantai oli kyllä niin ihana, rauhoittava, paineita poistava ja avoimuutta lisäävä päivä. En tiedä, kuinka syvältä ne tunteet oikeen tuli, mutta ryminällä ja paineella ainakin tulivat pintaan. Mun on pakko ottaa itteäni niskasta kiinni. En voi joka ikisen tajunnan räjäyttävän orgasmin jälkeen ruveta itkemään kuin mikäkin kersa. En kyllä usko, että niin tulee tapahtumaan. Sillä hetkellä satuin vain olemaan niin onnellinen, etten voinut muuta kuin itkeä ilon kyyneliä. Se fiilis pysyi päällä pitkälle yöhön asti. Yöllä sitten siinä yhden ja kahden välissä tuli taas se orgasmin jälkeinen fiilis ja oli pakko taas vähän itkeskellä. Sillä kerralla kuitenkin kirjoitin ylös niitä asioita, joita haluan rakkaani tietävän...

Rakkaani,
haluan olla tukesi ja turvasi,
viimeinen lohtusi.
Voit kysyä minulta kaikkea.
Autan sinut vaikeimpien aikojen yli
ja voit tukeutua minuun,
kun jotain pahaa tapahtuu.
Minun kanssani saat itkeä.
Kuuntelen sinua aina.
Tiedät, että ymmärrän sinua.
Haluan turvata elämäsi niin hyvin kuin voin.
Minulle voit kertoa kaikki murheesi.